Find your Strong! 4 Κορυφαίοι Αθλητές μοιράζονται τους τρόπους που αντλούν τη δική τους ψυχική δύναμη!

              TIP 1: Μάθετε από την απογοήτευση!

              Amby Burfoot

‘ Ένα από τα πράγματα που διδάσκει το τρέξιμο είναι ότι υπάρχει απογοήτευση. Μόλις καταφέρετε να επιτύχετε έναν υψηλό στόχο, οι πιθανότητες να χάσετε έναν αγώνα είναι μεγαλύτερες από ό, τι να τον κερδίσετε. Αυτό μπορεί να σας επηρεάζει αρνητικά μέχρι να αποφασίσετε να σταματήσετε να το αφήνετε. Κάτι που έμαθα από τον προπονητή Jack Daniels είναι ότι μια «μεγάλη» ημέρα που μπορεί να έχετε δεν είναι σύμπτωση. Αυτή είναι η ικανότητά σας. Δεν είναι κάτι που πετυχαίνετε κάθε μέρα, ωστόσο μπορεί να δείξει για τι είστε ικανοί. Μου αρέσει αυτό. Ο δικός μου στόχος ήταν πάντα να βρεθεί η φόρμουλα για να έχω και πάλι μια «μεγάλη» μέρα.

                
              TIP 2: Αποδεχτείτε την πρόκληση!
              Jo Pavey

‘ Προσπαθώ να αντιμετωπίζω έναν αγώνα ως μια πρόκληση που πρέπει να αποδεχτώ, αντί να μου επιτρέπω να αισθάνομαι καταβεβλημένος. Λέω στον εαυτό μου ότι τα νεύρα θα με βοηθήσουν να αποδώσω καλύτερα αν είναι μεταφέρονται προς τη σωστή κατεύθυνση. Κατά τη διάρκεια του αγώνα, επικεντρώνομαι στο οικονομικό τρέξιμο, ώστε να μη σπαταλώ ενέργεια στα πρώτα στάδια. Επίσης, προσπαθώ να εξασφαλίσω ότι θα διατηρήσω έναν καλό ρυθμό και να έχω εικόνα του τι συμβαίνει γύρω μου. Όταν τα πράγματα δυσκολεύουν, λέω στον εαυτό μου να «απολαύσει» τον πόνο και τη δυσκολία. Θέλω να ολοκληρώνω κάθε αγώνα γνωρίζοντας ότι έδωσα τα πάντα. ‘

                
                TIP 3: Μπείτε στη ζώνη!

                Mara Yamauchi

‘ Προτεραιότητα για μένα την ημέρα πριν από έναν αγώνα, είναι να αποφύγω τη σπατάλη νευρικής ενέργειας, επειδή αυτό θα χειροτερέψει μόνο την απόδοσή μου. Γι 'αυτό το λόγο κάνω πράγματα που θα με βοηθήσουν να χαλαρώσω, όπως το να δω ένα ενδιαφέρον DVD ή να διαβάσω ένα καλό βιβλίο. Έχω επίσης μια ημέρα πρόβας του αγώνα για όλους τους τομείς: διατροφή, προθέρμανση, μετακίνηση, ξεκούραση, κλπ. Στη συνέχεια, το μόνο που έχω να κάνω την ημέρα του αγώνα είναι να εκτελέσω το σχέδιό μου. Αυτό αφαιρεί πολλή πίεση που προέρχεται από τη σκέψη γι’ αυτό που «πρέπει» να κάνω και μου δίνει τη δυνατότητα να επικεντρώνομαι μόνο στο να είμαι στα καλύτερά μου. ‘

                

                TIP 4: Αγκαλιάστε τον πόνο!

                Dean Karnazes

‘ Έχω τρέξει μέσα στη λάσπη, στο νερό, στην άμμο και στο χιόνι, και κανένα από αυτά δε με ενοχλεί. Όταν πρέπει να φέρω εις πέρας έναν αγώνα που απαιτεί μεγάλη σωματική δύναμη, όπως για παράδειγμα ένας υπερμαραθώνιος, το κάνω με την απλή δέσμευση ότι θα βάλω τα δυνατά μου. Δεν μπορεί κανείς να ελέγξει τον καιρό ή τους άλλους συναθλητές, ούτε να προβλέψει το απρόβλεπτο. Ό,τι και να συμβεί, η δέσμευση του να είμαι η καλύτερη εκδοχή του εαυτού μου, είναι κάτι που δεν αλλάζει. Το άλλο πράγμα που έχω κάνει είναι το να ότι έχω αλλάξει το πρότυπό μου σε σχέση με τον πόνο. Αντί να προσπαθώ να τον αποφύγω, τον καλωσορίζω και γιορτάζουμε οποιοδήποτε τραυματισμό προκύψει. ‘